Flottában hatékonyabb: vállalkozóbarát mobil szolgáltatások

/, TIPPEK, ÜZLET/Flottában hatékonyabb: vállalkozóbarát mobil szolgáltatások

Flotta, vagy nem flotta? Sok vállalkozás vezetője, tulajdonosa teszi fel még mindig ezt a kérdést, holott ma már ez nem kérdés. Hiszen egy vállalkozás már akár egyetlen mobil előfizetéssel is élvezheti azokat az előnyöket, amelyekről a legtöbb cégvezető azt gondolja, hogy csak flottás megoldásban elérhetők.

Egy XXI. századi vállalkozásnak okos kommunikációs szolgáltatásokra van szüksége. Már egy előfizetéssel is igénybe lehet venni ilyeneket, ha pedig több mobilja van a vállalkozásnak, mindenképpen érdemes összevonni azokat. Tehát, a flotta nem jelent feltétlenül sok előfizetést és hatalmas költségeket. Sőt. Egy vállalkozás rengeteg extra előnyt élvez extra költségek nélkül, ha üzleti előfizetést köt. A rugalmasságnak sem kell búcsút mondani, sőt!

A céges előfizetéseket flottának hívjuk, de nem lenne itt az ideje annak, hogy elrugaszkodjunk ettől a szemlélettől? – teszem fel a kérdést Bódi Gábornak, a T-Systems marketingvezetőjének. – Nem a SIM kártyák száma a legfontosabb, hanem az, hogy az üzleti díjcsomagokat alapvetően más felhasználói igények alapján hoztuk létre, mint a lakossági díjcsomagokat, azaz más, a cégek számára előnyösebb hozzáadott értékkel támogatják egy vállalkozás munkáját– válaszolta Bódi Gábor. Ha egy cégnek sok mobilja van, azt továbbra is flottában kezeli, de mi azt tanácsoljuk, hogy már akkor is érdemes összevonni a mobilokat, ha azokból csak néhány darab van. Az üzleti előfizetések ugyanis sokkal jobban támogatják a cég alaptevékenységét, ráadásul akár további, vállalkozások számára hasznos szolgáltatások is választhatók hozzá.

Mindenképpen érdemes üzleti flottában gondolkodni annak a cégnek, amelynek a munkatársai sokat hívják egymást. Hiszen a flottán belüli hívások jellemzően ingyenesek, így a belső kommunikációt nem kell bekalkulálni abba a forgalomba, amit az egyes munkatársaknak szánunk. Segítség ez azért is, mert lehet, hogy egy kollégának elég ötven perc beszéd, míg egy másiknak korlátlan percekre van szüksége, de Telekom hálózaton belül, az egymás közötti kommunikáció nem égeti a perceket – magyarázza Bódi Gábor, hozzátéve, hogy az Üzleti Trend Plusz díjcsomagoknál már a második előfizetéstől jár a 15 százalék flottakedvezmény. Persze fontos tudni, hogy az első előfizetés, amelyre nem érvényesül ez a diszkont, mindig a legmagasabb havidíjú előfizetés. Ha az üzleti vezetékes szolgáltatásokkal együtt Magenta 1 Business csomagba soroljuk a mobil előfizetéseket, további kedvezményeket is élvezhet a vállalkozás!

A XXI. századi vállalkozások – vagy mondjuk úgy: a Digitális Magyarország vállalkozásai a legmagasabb szintű szolgáltatásokat igénylik. Telefonálunk, SMS-ezünk, és mobilnetezünk. Az üzleti és a lakossági előfizetéseknél is egyre inkább a mobilnet irányába tolódnak el a hangsúlyok, de az üzleti életben más elvárások is felmerülnek. Egyre intenzívebb igény mutatkozik a telefonálás és a mobil adatforgalom terén is a korlátlanságra – a speciálisan vállalkozásoknak kialakított Üzleti Trend Plusz díjcsomagok között erre is van megoldás.

Nemzetközi kapcsolatok

A céges csomagok rugalmasan okosíthatók fel a nemzetközi kommunikációval. Ma már az EU-roaming (Eu-ban történő forgalmazás) alapnak számít, de természetesen az EU országokon kívüli desztinációk esetén is van kedvező megoldás.

Fontos ügyfelei vannak egy külföldi országban? Rendszeresen kommunikál velük telefonon? Az Üzleti Trend Plusz díjcsomag-család legnagyobb csomagjában a nemzetközi 1-3 zóna hívásai már benne foglaltatnak a havidíjban, így a külföldi ügyfelekkel kapcsolatot tartó munkatársainál könnyen lehet, hogy jobban megéri erre a díjcsomagra előfizetni.
De nemcsak ez a csomag kínál megoldást a külföldi ügyfelekkel való hatékony kommunikációban, hiszen a díjcsomag-család további tagjai is lehetővé teszik, hogy egy – az előfizető által választott – országba kedvezményes vagy akár 0 Ft-os percdíjjal lehessen itthonról telefonálni, további díjfizetés nélkül. Ha pedig nem csak egy országot szeretne ügyfelünk kedvezményesen hívni, arra is van lehetősége, hiszen alacsony havi díjért 24 további ország választható a kedvezményes percdíjú hívások tekintetében.

Egy másik kiemelt szempont: a biztonság

Minden Üzleti Trend Plusz díjcsomaghoz díjmentesen jár az internet-biztonság, a Norton Security Online szolgáltatás aktiválásával – mondja Bódi Gábor, aki szerint a vállalkozások azért is értékelik nagyon ezt, hiszen egyébként is költenének hasonlóra. A Norton Security Online szolgáltatás optimális védelem mobil- és asztali eszközei számára, így a cégvezető mindig biztos lehet abban, hogy a vállalkozás fontos adatai nem jutnak illetéktelen kezekbe, mondjuk egy vírus miatt. De akkor sem, ha véletlenül egy eszköz elvész, vagy ellopják, hiszen a megfelelő titkosítás garancia a biztonságra.

Felhő és szoftver

Nagy előnyhöz juthatnak a vállalkozások, ha egyszerű dobozos irodai programokhoz képest a T-Systems által kínált, sokkal több funkciót biztosító felhő alapú szoftverszolgáltatás-csomagra fizetnek elő. Ezek segítségével bármely böngészőből biztonságosan dolgozhatnak. A munkavégzés így nem korlátozódik a munkaidőre és a munkahelyre, mindenki sokkal rugalmasabban választhatja meg, hol és mikor végzi el feladatait. A közös szerkesztési, tárhely- és megosztási funkciókat használva az egyéni munkavégzésről az együttműködésen alapuló munkavégzésre lehet átállni. E kihívásokra ad megoldást üzleti mobil díjcsomagokhoz havidíjas konstrukcióban és nagyon kedvező feltételekkel elérhető Office 365 és Google G Suite például.

Amikor egy vállalkozás „flottásítja” az előfizetéseit, az mindenképpen igényel egy kis befektetést. Legtöbbször nem is pénzügyi jellegűt, hanem egy kis figyelmet, munkát. Hiszen egy flotta kialakításánál át kell gondolni, hogy az egyes munkavállalóknak milyen telefonálási szokásai vannak, s ehhez kell optimálisan igazítani a neki igénybe vett díjcsomagot. Ebben egyébként a T-Systems kapcsolattartói is segítenek, legalább a számlaforgalmak elemzésével. Így lehet optimálisan kialakítani a céges flottát, kiválasztani az előfizetésekhez a megfelelő díjcsomagot, mobilnet adatmennyiséget. Ez a munka, hiába időigényes, már az első számlák után megtérül, nem beszélve arról, hogy egy szabadon használható céges mobillal a dolgozók is elégedettebbek, ezért akár hűségesebbek is lehetnek.

Ha ezen túl vagyunk, a flotta üzemeltetése nagyobb odafigyelést nem igényel, bár érdemes időnként újra áttekinteni a kezdeti kérdéseket, mert, ha a tervezetthez képest eltér a valós felhasználás, akkor menet közben díjcsomag-csoporton belül rugalmasan lehet váltani.

Szerző: |2019-01-31T12:33:21+00:002018.12.12|ABLAK, TIPPEK, ÜZLET|

A Pont Most tartalmai a Magyar Telekom támogatásával készültek