Hogy vagy? – fontos üzenettel jön a Telekom karácsonyi kampánya

0

A Telekomnál az év végén is kiemelten fontos, hogy érzik magukat az emberek és karácsonyi kampányukkal is az egymásra figyelést szeretnék erősíteni, miközben a cég meglepetésekkel is készül minden ügyfelének.

Karácsony előtt ünnepi reklámfilmek, szándékosan érzelmesre vett promóciós kisfilmek lepik el a tévéket és egyéb elektronikus csatornákat. Nehéz ebben a mezőnyben igazán tartalmasat és mélyet alkotni, hiszen a feldíszített nappalikban pulykák körül csillagszórófényen át egymásra bazsalygó műcsaládok sokak számára olyanok, mint az évről-évre ugyanabban a sorrendben leadott ünnepi filmek unalmas sora. A Telekom reklámfilmje azonban más: sehol egy kipirult arccal hohohózó mikulás vagy egy stockfotóra kívánkozó díszletfenyő: csak pár emberi sors, egyszerűen, nem túldramatizálva, a végén pedig elhangzik az év legfontosabb kérdése: “Hogy vagy?”

“Karácsonyi üzeneteinkkel egyszerre szeretnénk elgondolkodásra és cselekvésre késztetni az embereket. Meggyőződésünk, hogy mindenkinek a környezetében vannak olyanok, akik számára önmagában az odafigyelés gesztusa, a valódi figyelem is képes megváltoztatni a hétköznapokat. Voltak már derűsebb időszakok a világban, de rajtunk is múlik, hogy a kinti zajból mennyit engedünk be az egymás közötti kapcsolatainkba” – foglalta össze a kampány fő üzenetét Farkas Mira, a Telekom Lakossági Szolgáltatások marketing igazgatója. “

Valódi üzenet

Az ünnepi kampány közös gondolata a Deutsche Telekom kezdeményezése volt, de ezt a Magyar Telekom a helyi viszonyokra és körülményekre szabva, egyedi módon fogalmazta újra. “A Magyarországon bemutatott kampányfilm teljesen hazai produkció, melyben törekedtünk arra, hogy átélhetően és érzelmesen fogalmazzuk meg azt az egyszerű, de mégis kiemelten fontos üzenetet, miszerint az elmúlt időszak tapasztalatai közepette, az egyre bizonytalanabbá váló világban mennyire fontos, hogy őszintén törődjünk egymással. Társadalomért elkötelezett márkaként kiemelten fontos nekünk, hogy mindannyian jobban figyeljünk egymásra és megteremtsük a lehetőségét az odafigyelésnek.” – avatott be a részletekbe Baross-Buzási Eszter, a kampány vezetője.

Az idei kisfilm alkotója Kis Hajni Junior Prima-díjas rendező, akinek a többszörösen díjazott Külön falka című játékfilmje a Telekom FilmPremieren is elérhető.

A reklámfilm és a teljes kampány arról is szól, hogy felelős nagyvállalatként, a kommunikáció egyik technológiai elősegítőjeként a Telekom is inspirálja az embereket az egymás közötti tartalmas beszélgetésekre, és arra, hogy ne féljenek kimutatni mások felé, hogy törődnek velük. Ez jól illeszkedik a vállalat többi idei kezdeményezéséhez, amelyek szintén a segítségnyújtásról, törődésről szóltak, mint például az ukrajnai menekültekkel foglalkozó önkéntesek vagy a digitális elsősegély program. “Számomra a legfontosabb üzenet az, hogy újra töltsük meg tartalommal ezt az egyszerű kérdést. Hogy vagy? Erre illik szerényen vagy semmitmondóan válaszolni, udvariassági formulaként kezelni, pedig ha kimutatjuk, hogy erre a kérdésre valódi választ várunk, lépésről lépésre jobbá tehetjük a világot. Ezért is volt felemelő feladat az, hogy a központi üzenetet helyi szinten a lehető legjobban tudjuk megfogalmazni és bemutatni, majd pedig a kampány során továbbfűzni” – folytatta Baross-Buzási Eszter.

A valóban szívhez szóló kisfilm mellé természetesen ajándékok, kedvezmények és extrák is járnak lakossági és üzleti ügyfeleknek, amelyet a telekom.hu/neked aloldalon, valamint a Telekom mobilalkalmazásban lehet nyomon követni. A Telekom alkalmazásban aktiválható Ünnepi Korlátlan Net 10 napra, a lakossági korlátlan net díjcsomaggal rendelkezőknek HBO MAX 30 napra, az ünnepre hangolódáshoz pedig az IPTV és Telekom TV ügyfeleket az újév második napjáig heti 3 díjmentes film várja a Telekom FilmPremieren. Emellett a Telekom partnerei is megjelennek különféle ajánlatokkal, amelyek között érdemes az ünnepi időszak végéig folyamatosan böngészni. “

“Az ajánlatok és ajándékok között is több olyan található, amely kapcsolódik a kampány üzenetéhez, elősegíti a könnyebb és sokrétűbb kommunikációt, mások pedig a pihenéshez, a nyugodt év végi időtöltéshez nyújthatnak segítséget” – foglalta össze Baross-Buzási Eszter, aki szerint érdemes gyakorta visszanézni a kampány aloldalára, illetve a Telekom alkalmazásba, ahová a teljes ünnepi időszakban kerülnek fel további érdekességek.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét